Services

1. Customer Portal:

Ook 10% kosten besparen?
Wij zoeken continu naar oplossingen die helpen om productiever en kostenbesparend te werken. Door slim gebruik te maken van het Abird Customer Portal bespaart u kosten op uw inhuur.

Bijvoorbeeld door de verwachte retourdata in te vullen. U ziet dan wekelijks welk materieel al retour was verwacht. Verder kunt u de retourdatum bijstellen of materieel retour melden. Ook op het gebied van brandstof management bieden we hulp. U stelt een brandstofnotificatie in waardoor u of een collega een bericht ontvangt op het moment dat een machine het door u ingestelde brandstofniveau bereikt. Zo kunt u tijdig voorzieningen treffen om stilstand te voorkomen en onnodige kosten beperken.

Via het gratis customer portal heeft u 24/7 toegang tot alle relevante informatie over uw bij Abird gehuurde materialen:

  • Altijd een actueel overzicht van het gehuurde materieel
  • Overzichten filteren op ordernummer, project of besteller
  • Certificaten van het materieel direct downloaden
  • Actuele overzichten met keuringsdata materieel
  • Verwachte retourdata inzien en direct aanpassen
  • Retourlijsten per levering downloaden en printen
  • Automatische overzichten en alerts instellen

Vraag hier kosteloos uw eigen log-in aan en ontdek de voordelen. Heeft u al een log-in, dan kunt u het portal direct op via deze link: customerportal.

2. On Site Rental Store:

De oplossing voor materieelbeheer op locatie.

Goed materieelbeheer tijdens grote projecten heeft flink wat voeten in de aarde. Materieel raakt kwijt of beschadigd. Ook is het soms niet tijdig beschikbaar, terwijl ander materieel juist dubbel wordt ingehuurd of verbruikt. Met de Abird On Site Rental store bieden we een effectieve oplossing. Een bijzonder concept waarmee u zowel kosten bespaart als efficiency verhoogt.Optimale beschikbaarheid, beheersbare kosten De Abird On Site Rental Store is een tijdelijk magazijn op locatie.

De Store kan worden gebruikt voor de opslag van huurmaterieel van Abird, eigen materieel of dat van een derde partij. Denk aan industrieel gereedschap, las- en snij apparatuur, persoonlijke beschermingsmiddelen en verbruiksartikelen, zoals lasdraad en slijpschijven.Alle werknemers krijgen een unieke barcode, die inzicht geeft welk materieel in gebruik is. Uw voordeel: aanzienlijk minder schades en vermissingen en geen rondslingerende gereedschappen. Dankzij het op maat gemaakte rapportagesysteem heeft u tijdens het project continu inzicht in de werkelijke kosten.

Materieelbeheer op locatie

  • Ideaal voor industriële projecten
  • Uitgifte, beheer en onderhoud alle materialen
  • Barcode scanning en uitgifte op naam
  • Online project portal voor optimaal inzicht en controle
  • Opname eigen materialen in het project systeem mogelijk

De voordelen

  • Minder schades
  • Minder vermiste items
  • Lager verbruik
  • Hogere beschikbaarheid
  • Meer controle en inzicht

Bel voor advies en mogelijkheden naar uw dichtstbijzijnde vestiging.