Customer Portal

Ook 10% kosten besparen?
Wij zoeken continu naar oplossingen die helpen om productiever en kostenbesparend te werken. Door slim gebruik te maken van het Abird Customer Portal bespaart u kosten op uw inhuur.

Bijvoorbeeld door de verwachte retourdata in te vullen. U ziet dan wekelijks welk materieel al retour was verwacht. Verder kunt u de retourdatum bijstellen of materieel retour melden. Ook op het gebied van brandstof management bieden we hulp. U stelt een brandstofnotificatie in waardoor u of een collega een bericht ontvangt op het moment dat een machine het door u ingestelde brandstofniveau bereikt. Zo kunt u tijdig voorzieningen treffen om stilstand te voorkomen en onnodige kosten beperken.

Via het gratis customer portal heeft u 24/7 toegang tot alle relevante informatie over uw bij Abird gehuurde materialen:

  • Altijd een actueel overzicht van het gehuurde materieel
  • Overzichten filteren op ordernummer, project of besteller
  • Certificaten van het materieel direct downloaden
  • Actuele overzichten met keuringsdata materieel
  • Verwachte retourdata inzien en direct aanpassen
  • Retourlijsten per levering downloaden en printen
  • Automatische overzichten en alerts instellen

Vraag hier kosteloos uw eigen log-in aan en ontdek de voordelen.

Heeft u al een log-in, dan kunt u het portal direct op via deze link: Customer Portal.