Abird

“Met de juiste bedrijfsgegevens en contactpersonen kunnen wij snel aan de slag, zodat u dat ook kan"

Technische hulppagina

Onze customerportal werkt op diverse internetbrowsers. Bij het gebruik van Internet Explorer is het wel eens voorgekomen dat het menu niet goed functioneert. In dit geval bleek dat het beveiligingsniveau te hoog stond om gebruik te kunnen maken van onze portal. Mocht dit misschien bij u het geval zijn, lees dan hieronder hoe u dat eenvoudig kunt oplossen.

Mocht u andere problemen ervaren met het gebruik van de portal, schroom dan niet om ons te bellen of te mailen naar info@abird.nl.  We helpen u graag verder. 

Aanpassen veiligheidsniveau Internet Explorer. 

Stap 1: Ga naar internet opties rechtsbovenaan in het instellingen menu (radartje) van Internet Explorer

Stap 2: Selecteer het tabblad beveiliging en zet met het schuifje het standaard veiligheidsniveau op "normaal-hoog"  (in plaats van hoog). Het schuifje staat dan middenin.

Stap 3: Het customerportal zou nu goed moeten functioneren.

Lukt het toch niet, neem dan vooral contact met ons op. Tip: u kunt ook nog proberen om onze portal met Google Chrome te bezoeken.