Abird

  "Continu toegang tot uw historische en actuele huurlijsten, geplande huurperiodes, facturen en status "

Ontdek het Customerportal

Via het customerportal heeft u 24/7 toegang tot alle relevante informatie. Vraag daarom hier uw eigen log-in aan en ontdek zelf de voordelen. Heeft u al een log in, dan kunt u het portal direct gaan ontdekken: naar customerportal

  • Altijd een actueel overzicht van het gehuurde materieel
  • Overzichten filteren op ordernummer, project of besteller
  • Certificaten van het materieel direct downloaden
  • Actuele overzichten met keuringsdata materieel
  • Verwachte retourdata inzien en direct aanpassen
  • Retourlijsten per levering downloaden en printen
  • Automatische overzichten en alerts instellen

Proactieve informatievoorziening

In het customerportal kunt u instellen welke overzichten u wekelijks wilt ontvangen.

  • Actueel huuroverzicht: Een email update waarin u precies ziet welk materieel er op dat moment wordt gehuurd
  • Overschreden retourdata: Een email update waarin het materieel staat waarvan de verwachte retourdatum is overschreden
  • Actueel keuringsoverzicht: Een email update waarin het materieel staat dat gekeurd moet worden

Ook 10% kosten besparen?

Door slim gebruik te maken van het customerportal kunt u kosten besparen. 

Bijvoorbeeld door de verwachte retourdata in te vullen. Op die manier ziet u wekelijks welk materieel eigenlijk al retour was verwacht en kunt u de verwachte datum aanpassen of het materieel retour melden. Dit voorkomt onnodige huurkosten.

Abird | Continu inzicht en controle in het customerportal 

Uw log-in aanvragen?

Vraag hier uw log-in aan en ontdek zelf de mogelijkheden.

Lees meer